Արև երեխաներ
Զանգահարեք մեզ՝ +37491 047704
Նվիրաբերել

BLOG

Ինչպե՞ս ընտրել առաջադրանքներ, որոնք ներկայումս համապատասխանում են երեխաներին

Բրոշյուրում առաջարկված բոլոր առաջադրանքները, ըստ բարդության, բաժանված են մի քանի «բլոկների»: Յուրաքանչյուր բլոկում ներառված են առաջադրանքներ՝ուսուցման տարբեր ոլորտներից: Ծրագիրը կառուցված է այնպես, որ ավելի բարձր մակարդակի առաջադրանքներ կատարելիս երեխան օգտագործի այն հմտությունները, որոնք ձեռք է բերել նախորդ դասերի յուրացման ժամանակ: Հետևաբար անհրաժեշտ է անցնել առաջադրանքների հաջորդ բլոկին միայն այն ժամանակ,

Ավելին

Ինչպե՞ս իրականացնել պարապմունքները սեղանի շուրջ

Շատ կարևոր է երեխային սովորեցնել ինչպես աշխատել սեղանի շուրջ: Դրա համար ընտրեք այնպիսի ոլորտներ, որոնք իսկապես պահանջում են նստած դիրք սեղանի շուրջ: Դուք կարող եք սեղանի շուրջ ամբողջ ընտանիքով խաղալ լոտո, նկարել կամ սոսնձել, իսկ խորանարդից տնակ պատրաստելու կամ մեքենայով խաղալու համար ամենահարմար տարբերակը հատակն է: Սեղանի շուրջ նստելիս նստեք

Ավելին

Ինչպիսի՞ նյութեր օգտագործել պարապմունքի ժամանակ

Նախադպրոցական տարիքի երեխաների ուսուցման հիմքում ընկած է առարկայական գործունեությունը, քանի որ այդ հասակում մտածողությունը կրում է առարկայական-գործնական բնույթ: Երեխային պետք է զննել և շոշափել, իսկ երբեմն էլ կրճատել այն նյութը, որի հոտ նա «աշխատում է», որպեսզի նա ավելի հեշտ համատեղի այն բանավոր հրահանգների հետ և ստեղծի ավելի հավաքական և ընդհանուր

Ավելին

Ինչպե՞ս զբաղվել երեխայի հետ

Նախադպրոցական տարիքի երեխաների զարգացման հիմքը հանդիսանում է իրենց գործունեությունը, քանի որ այդ տարիքում մտածողությունն ունի առարկայական բնույթ: Երեխան աշխարհի հետ ծանոթանում է գործողությունների միջոցով, որոնք կատարում է իրեն շրջապատող առարկաների հետ: Մտավոր զարգացման հիմքում ընկած են հենց այդպիսի գործողությունները: Փորձեք անել այնպես, որ ձեր երեխայի գործունեությունը լինի հագեցած և բազմազան:

Ավելին

Դաունի համախտանիշով երեխաների զարգացման առանձնահատկությունները

Ներկայումս կասկած չի հարուցվում, որ Դաունի համախտանիշով երեխաներն անցնում են զարգացման այնպիսի փուլեր, ինչպես մնացած երեխաները: Ուսուցման ընդհանուր սկզբունքները մշակվել են նախադպրոցական տարիքի երեխաների զարգացման մասին ժամանակակից պատկերացումերի հիման վրա՝ հաշվի առնելով այդ երեխաներին բնորոշ առանձնահատկությունները: Դրանք ներառում են՝ Հմտությունների և հասկացողության դանդաղ ձևավորումը: Ընկալման տեմպի նվազեցում և պատասխանելու ունակության

Ավելին

Ինչու՞  պետք է հատուկ զբաղվել երեխայի հետ

Դաունի համախտանիշով երեխաներին ուսուցանելիս մենք նպատակ ենք դնում առավելագույնս զարգացնել նրանց ճանաչողական հմտությունները, նախապատրաստել մանկապարտեզ և դպրոց հաճախելուն, ինչպես նաև ինքնուրույն (կամ համեմատաբար ինքնուրույն) կյանքին: Շատ հաճախ այս ունակությունը կապված է խոսքի զարգացման հետ: Սակայն ինքնուրույն գործելու համար, բացի խոսքը հասկանալու և խոսելու ունակությունից, անհրաժեշտ է՝ Նպատակ դնել, Պլանավորել գործողություններ,

Ավելին

«Հավատը բոլոր բարի գործերի մայրն է»

Աստծո հանդեպ ճշմարիտ և կենդանի հավատ ունեցողն անհնար է, որ չձգտի այն տարածել ու փոխանցել ուրիշներին: Ճշմարիտ հավատը չի կարող այլ կերպ արտահայտվել, քան գործով, քանի որ Ս. Եփրեմ Ասորու վկայությամբ՝ «Հավատը բոլոր բարի գործերի մայրն է, քանի որ «առանց հավատի անհնար է Աստծո բարեհաճությունը շահել» (Եբր. 11:6) և պատվիրանապահ

Ավելին

«Գուցե ավելի լավ է ոչ թե չարը ոչնչացնել, այլ աճեցնել բարին»

Նա, ով իրականում ճշմարտապես հավատում է Աստծուն՝ մարդկության Նախախնամողին, ապա կատարելապես համոզված է, որ իր կյանքն սկիզբ է առել Աստծուց, որ ինքն ապրում է Տիրոջ ամենախնամ կամքի ներքո և որ իր կյանքի յուրաքանչյուր պահը Աստծո կողմից իրեն շնորհված անգնահատելի պարգև է: Այդպիսի մեկն անդադար փառաբանում է Պարգևատուին՝ շնորհված պարգևների համար,

Ավելին

Ո՞րն է հավիտենություն տանող մեր ուղին

Յուրաքանչյուր խելացի ճամփորդ ճամփորդության ընթացքում ուշադրություն է դարձնում, թե արդյոք ճիշտ ուղով է ընթանում: Այդպես էլ յուրաքանչյուր անձ՝ որպես ճամփորդ, կարիք ունի կանգ առնելու և քննելու, թե արդյոք ճիշտ ուղով է ընթանում: Դեպի հավիտենություն բոլորը չէ, որ նույն ճանապարհով են ընթանում: Սովորաբար մարդիկ դեպի հավիտենություն երկու ճանապարհով են ընթանում. ճանապարհներից

Ավելին

«Հնարավոր չէ, որ աղի աղբյուրից քաղցր ջուր բխի»

«Տեր Աստված եմ, գթացող և ողորմած, համբերատար, բարեգութ ու ճշմարիտ, որ արդարությունն է պաշտպանում, Իր ողորմածությունն է ցուցաբերում հազարավոր սերունդների հանդեպ, վերացնում անօրենությունները, անիրավություններն ու մեղքերը…» (Ելք 34: 6-7),- ասաց Տերը, երբ անցնում էր Մովսես մարգարեի առջևից: Առաքինի կյանքով ապրող քրիստոնյան իր կյանքով է վկայում իր Աստվածանման լինելու, իր հոգու

Ավելին