Արև երեխաներ
Զանգահարեք մեզ՝ +37491 047704
Նվիրաբերել

BLOG

Ինչպես օգտվել բնական ժեստերից կամ շարժումային լեզվից

Բնական ժեստեր կամ շարժումային լեզվով պետք է նշվեն միայն հիմնական բառերը, որպեսզի դրանք կարողանան օգտագործվել առօրյա կյանքում, օրինակ՝ «բոլոր», «ուրիշ», «բարև» և այլն: Նայե՛ք Ձեր երեխայի աչքերին, երբ փորձում եք նրան որևէ բան հասկացնել ժեստի միջոցով: Փոքրիկը պետք է նայի Ձեզ: Երեխային բնական ժեստը կամ շարժումային լեզուն սովորեցնելու համար ձեռքերը

Ավելին

Մեծահասակների և հասակակիցների հետ հաղորդակցվելու հմտությունները

Դաունի համախտանիշ ունեցող երեխաների մոտ խոսքը զարգանում է շատ ավելի ուշ, քան մյուս երեխաների մոտ (4–5 տարեկան): Հետևաբար, մասնագետները խորհուրդ են տալիս այդպիսի երեխաների հաղորդակցման հմտությունները զարգացնելու համար օգտագործել բնական ժեստեր կամ շարժումային լեզու: Առանց խոսել կարողանալու, Դաունի համախտանիշ ունեցող երեխաները կարող են հասկանալ ուրիշների խոսքը: Բնական ժեստերի կամ շարժումային

Ավելին

Երեխայի ինքնուրույնությունը

Ինքնուրույն ուտելը, լվացվելը, ատամները լվանալը, հագուստը հագնելը և այլն, դրանք մշակութային և հիգիենիկ հմտություններ են, որոնք ձևավորվում են առօրյա կյանքում: Դա խաղի վերածեք: Սկզբում նա կարող է տիկնիկին ինքնուրույն կերակրել գդալով, այնուհետև Ձեր օգնությամբ փորձել կառուցել գործողությունների ամբողջ շղթան. լվանալ ձեռքերը, սեղանը գցել, կերակրել, սեղանը հավաքել:

Ավելին

Գործնական խորհուրդներ ծնողներին

Շատ կարևոր է ձեր երեխայի զարգացմանն ուղղված աշխատանքները հնարավորինս շուտ սկսել: Հիշե՛ք, Ձեր երեխայի զարգացումը չի տարբերվում սովորական երեխայի զարգացումից: Զարգացման տեմպը որոշ չափով ցածր և դանդաղ կլինի, բայց զարգացնող աշխատանքների քայլերի կարգը քիչ թե շատ նույնն է: Այս կամ այն հմտություններին տիրապետելու համար Ձեր երեխային պետք են ավելի շատ

Ավելին

Դաունի համախտանիշ ունեցող երեխաների զարգացման առանձնահատկությունները

Ընտանիքում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխայի ծնվելը՝ այդ թվում նաև Դաունի համախտանիշ ունեցող, որոշակի դժվարություններ է առաջացնում ծնողների համար, քանի որ նրանց զարգացումը մի շարք առանձնահատկություններ ունի: Ներկայացնենք դրանցից հիմնականները. ընկալման աստիճանի նվազումը և հետաձգված արձագանքի ձևավորումը, երեխայի սովորած նյութի յուրացման համար անհրաժեշտ են մեծ թվով կրկնողություններ, նյութի ընդհանրացման

Ավելին

Պատվել Տիրոջը արդար վաստակից

Ի փառս Աստծո բարին գործողը չի մտահոգվում իր ապրուստի համար, քանի որ քաջատեղյակ է Տիրոջ նախախնամության մասին. «Տերը սովամահ չի անում արդարին» (Առակ. 10:3): Ս. Հովհան Ոսկեբերանն ասել է, որ հարկավոր է հուսալ ոչ թե հարստության, այլ առաքինության վրա, քանի որ երկրի վրա կուտակած գանձերը, Տիրոջ խոսքի համաձայն, ցեցն ու

Ավելին

Անպիտան է տունն առանց կտուրի

Արարիչ Աստված, Իր պատկերով և նմանությամբ արարելով մարդուն, նրա առջև բաց արեց աստվածճանաչողության, այսինքն՝ սիրո ուղին: Իր ողորմության, օրհնության և բազում պարգևների դիմաց Նա ոչինչ չի պահանջում Իր արարածներից, այլ ցանկանում է, որ նրանցից յուրաքանչյուրը սիրո աղբյուր հանդիսանա: Աստծո հանդեպ սերն արտահայտվում է Նրա կամքը կատարելով: Քրիստոս ասաց. «Եթե սիրում եք

Ավելին

Բարի գործերով լցնենք մեր կյանքը

Մեր Տերը՝ Հիսուս Քրիստոս, Եկեղեցու գլուխն է, իսկ Նրա հետևորդները Նրա մարմնի՝ Եկեղեցու անդամները, Քրիստոսի ընտանիքի անդամները: Քրիստոսահիմն ընտանիքի յուրաքանչյուր անդամ ձգտում է կենդանի հավատ ունենալ, հավատ, որից անպակաս է սերը և որը մարդուն փրկություն է պարգևելու: Ըստ հայրաբանության՝ հավատը արմատն է, գործերը՝ ծառը, իսկ փրկությունը՝ պտուղները: Փրկության համար բավարար չէ

Ավելին

«Ով միացած է Ինձ, և Ես՝ նրան, նա առատ պտուղ կտա»

Աստծո հանդեպ հավատն արտահայտվում է աստվածային պատվիրանների կատարմամբ, «Առանց հավատի անհնար է Աստծո բարեհաճությունը շահել» (Եբր. 11:6): «Տեսե՞լ ես ծառի վրա չոր ճյուղ, այն չորացել է՝ կենարար հյութ չունենալու պատճառով: Եվ քրիստոնյան դառնում է չորացած ճյուղ, եթե չունի կենդանի հավատ, որ իր կենսունակությունն արտահայտում է սիրով և այլ պտուղներով: Այդպիսի

Ավելին

Որտեղ կա սեր, այնտեղ կա Աստված

Աստվածային սերն անսահման է և անփոփոխ: Աստծո պատկերով և նմանությամբ արարված մարդը պետք է հատի եսասիրության սահմանը, որպեսզի կարողանա տեսնել իր շուրջը գտնվողներին: Աստվածային սերն օգնում է մարդուն ուշադիր լինել և նկատել դիմացինին ու նրա կարիքը: Շատ հաճախ մարդիկ, միայն իրենց մասին մտածելով, իրենց են համարում կյանքի կենտրոնը: Երբ օրենքի ուսուցիչներից

Ավելին