Արև երեխաներ
Զանգահարեք մեզ՝ +37491 047704
Նվիրաբերել

BLOG

Երբ ուսանում ենք կյանքի միակ ու ամենագլխավոր առարկան

Աստված Իր Միածին Որդուն աշխարհ ուղարկեց, որպեսզի նա, ով հավատում է Նրան, հավիտենական կյանք ունենա (Հովհ. 3:15): Մեր Տերը՝ Հիսուս Քրիստոս, աստվածային սիրո մարմնացումն է, Ով, երկնավոր Հորը դիմելիս, ասաց. «Այն փառքը, որ դու Ինձ տվեցիր, Ես տվեցի նրանց, որպեսզի մի լինեն, ինչպես որ Ես և Դու մի ենք: Ես

Ավելին

Երեխայի ինքնուրույնությունը

Երեխային ինքնուրույնություն է անհրաժեշտ,  կարևոր է նրա մեջ ժամանակին զարգացնել ծնողներից անկախանալու զգացումը: Դուք կարող եք այդ անել հետևյալ կերպ՝ — երեխային թողեք, որ հաց ուտելուց առաջ ինքնուրույն լվանա ձեռքերը, թողեք ինքնուրույն ուտի, լվացվի, հագնվի, — օրվա ռեժիմ սահմանեք, սովորեցրեք մի անելիքից մյուսին անցնել՝ ելնելով ձեր պահանջից (օրինակ՝ կարդալուց հետո

Ավելին

ՄԻՆՉԵՎ ՄԱՀԸ ՉԲԱԺԱՆԻ ՄԵԶ

Ավարտվել է Դաունի համախտանիշով երկու մարդու՝ պատմության մեջ ամենաերկար ամուսնությունը 56 տարեկան հասակում մահացել է ամերիկացի Փոլ Շարուն Ջեֆորշը՝ այրի թողնելով 59-ամյա կնոջը՝ Քրիսին: Այսպիսով, ավարտվեց պատմության մեջ Դաունի համախտանիշ ունեցող երկու մարդկանց ամենաերկար ամուսնությունը: Փոլը եւ Քրիսը ամուսնացել էին ավելի քան 25 տարի առաջ և երջանիկ ապրում էին միմյանց

Ավելին

Դիդակտիկ պարապմունքների անցկացման մեթոդները

Բոլոր այն առաջադրանքները, որոնք երեխաներին առաջարկվում են դիդակտիկ պարապմունքների ժամանակ, պայմանականորեն կարելի է համատեղել հետևյալ բաժինների հետ, որոնք ներկայացված են առաջադրանքների յուրաքանչյուր բլոկում: Ուշադրություն և հիշողություն Միաժամանակ մի քանի գործողության արձագանքելու ունակությունը,դրա հետ մեկտեղ հիշելով՝ ինչպիսին պետք է լինի հաջորդ քայլը, բավարար չէ տարբեր տեսակի գործողություններ կատարելու համար: Կարդալու ժամանակ

Ավելին

Ինչպե՞ս  գնահատել երեխայի հաջողությունները պարապմունքների ժամանակ

Բոլոր այն առաջադրանքները, որոնք տրվում են երեխաներին պարապմունքների ժամանակ, բաժանվում են 4 բլոկների՝ ըստ իրենց բարդության: Յուրաքանչյուր բլոկում ընդգրկված են ուսուցման տարբեր մասերից առաջադրանքներ, որոնք միաժամանակ կարող են հանձնարարվել երեխաներին: Յուրաքանչյուր բլոկի առաջադրանքները համակցվում են գնահատման աղյուսակի հետ, որտեղ տրված է առաջադրանքի ցանկը, որոնց յուրացումը անհրաժեշտ է հաջորդ մակարդակին անցնելու

Ավելին

Ինչու՞ է զգայունության խանգարումը ազդում երեխայի պատրաստակամության վրա

Դաունի համախտանիշով շատ երեխաների մոտ ցավի և այլ զգայարանները ցածր են զարգացած: Դրանք շատ հաճախ ուղեկցվում են տեսողության և լսողության խանգարմամբ, ուստի նրանց մոտ առաջանում է այսպես կոչված «զգայական անբավարարվածություն», այսինքն՝ նրանց մոտ պակասում են այնպիսի զգացմունքները, որոնք ստանում են, կամ էլ դրանք աղավաղված են և ոչ ճշգրիտ: Եթե երեխայի

Ավելին

Ինչպե՞ս  սովորեցնել երեխային առօրյայում

Շրջապատող աշխարհի մասին պատկերացումների և երեխայի զգայական փորձի ընկալման համար անհրաժեշտ է նրան ներառել տարբեր գործողություններում, որոնցով զբաղվում են ընտանիքի այլ անդամները: Հատակի մաքրումը (շվաբրայով կամ ձեռքով) կարող է նպաստել շարժումների ճշգրտության զարգացմանը: Սպիտակեղենի լվանալն ու քամելը (ձեռքերով), աման լվանալը, գոգաթիակով աղբը հավաքելը կարող են զարգացնել երեխայի գործնական հմտությունները և

Ավելին

Ինչպե՞ս երեխային սովորեցնել խաղերի ժամանակ

Յուրաքանչյուր փոքր երեխայի ամենագլխավոր զբաղմունքը խաղն է: Բայց երեխան չի կարող ինքնուրույն խաղալ սովորել. դա նույնպես պետք է սովորեցնել: Կազմակերպելով խաղը՝ դուք կարոք եք ձեզ վրա վերցնել «առաջադեմ երեխայի» դերը: Ինքներդ խաղալով՝ դուք ցույց եք տալիս երեխային, թե ինչ կարող է նա անել խաղալիքների հետ: Հնարավոր է սկզբնական շրջանում կխաղաք

Ավելին

Ինչպե՞ս գրավիչ դարձնել պարապմունքները երեխայի համար

Առաջին հերթին պարապմունքները ձեզ պետք է դուր գան: Եթե դրանք ձեզ նյարդայնացնում են, դժվար թե  կարողանան դուր գալ ձեր երեխային: Անհրաժեշտ է օգտագործել երեխայի  մոտիվացիան: Լավ է, երբ երեխային դուր են գալիս առաջարկված խաղալիքները: Առաջադրանքը, հնարավորության դեպքում, պետք է կազմված լինի այնպես, որ մշակված հմտությունը անհհրաժեշտ լինի երեխային՝ որպես սեփական

Ավելին

Ինչպե՞ս ընտրել առաջադրանքներ, որոնք ներկայումս համապատասխանում են երեխաներին

Բրոշյուրում առաջարկված բոլոր առաջադրանքները, ըստ բարդության, բաժանված են մի քանի «բլոկների»: Յուրաքանչյուր բլոկում ներառված են առաջադրանքներ՝ուսուցման տարբեր ոլորտներից: Ծրագիրը կառուցված է այնպես, որ ավելի բարձր մակարդակի առաջադրանքներ կատարելիս երեխան օգտագործի այն հմտությունները, որոնք ձեռք է բերել նախորդ դասերի յուրացման ժամանակ: Հետևաբար անհրաժեշտ է անցնել առաջադրանքների հաջորդ բլոկին միայն այն ժամանակ,

Ավելին