Արև երեխաներ
Զանգահարեք մեզ՝ +37491 047704
Նվիրաբերել

BLOG

Ինչ է տալիս հոգեբանի օգնությունը

Մեր երկրում լայնորեն տարածված չէ սեփական հոգեբանական խնդրով մասնագետին դիմելու մշակույթը: Սակայն մարդուն ոչ միշտ է հաջողվում հաղթահարել սեփական խնդիրները: Պատահական չէ, որ ինչ-որ մեկի հետ զրուցելու, ինչ-որ մեկից աջակցություն ստանալու, անհանգստությունը, ցավը, մենության և անելանելիության զգացումը կրճատելու կարիք ենք ունենում: Այդպիսի զրուցակցի դերում հանդես են գալիս ընկերները, ծանոթները, բժիշկները,

Ավելին

Ի՞նչ է սպասվում իմ երեխային ապագայում

Մեր ժամանակներում ավելի ակնառու է դառնում այն, որ Դաունի համախտանիշ ունեցող մարդիկ ունեն մեծ պոտենցիալ, որ նրանք կարող են ինքնառեալիզացվել և՛ որպես անհատ, և՛ որպես սոցիալական միջավայրի անդամ, եթե վաղ մանկական հասակից նրանց համար ստեղծվեն պայմաններ բազմակողմանի զարգացման համար: Ինչպես յուրաքանչյուր սովորական մարդ, այնպես էլ նրանք հնարավորություն ունեն իրենց կյանքն

Ավելին

Խոսքի հնչյունահնչութային կողմի թերզարգացման առանձնահատկությունները

Հնչյունահնչութային թերզարգացումը երեխայի լեզվի արտասանական համակարգի ձևավորման խանգարում է, որը ուղեկցվում է խոսքում՝ հնչյունի ընկալման և արտասանման խանգարումներով: Հնչյունահնչութային թերզարգացումը՝ ՀՀԹ, կարող է երեխաների մոտ դրսևորվել նորմալ ինտելեկտի և լսողության պայմաններում: ՀՀԹ-ն համարվում է բարդ և լուծելի խնդիր գրի և ընթերցանության տիրապետման ճանապարհին, որը կարող է երեխաների մոտ դպրոցական տարիքում

Ավելին

Սեքսուալություն: Սեռական դաստիարակություն

Դաունի համախտանիշ ունեցող նույնիսկ ամենափոքր տարիքի երեխաների ծնողները հաճախ հարցնում են նրանց սեքսուալ դրսևորումների և սեռական վարքագծի մասին: Նրանց հուզում է այն հարցը, թե կարո՞ղ է արդյոք Դաունի համախտանիշ ունեցող մարդը վերահսկել իր սեռական ցանկությունները և դրսևորել իրեն սոցիալապես հաստատված վարքի նորմերի շրջանակներում: Ինչպե՞ս կանցնի սեռական հասունացման շրջանը: Արդյո՞ք իրենց

Ավելին

Դպրոց

Կգնա՞ արդյոք երեխան դպրոց, դա կլինի սովորակա՞ն, թե՞ մասնագիտական, այս հարցերն են հետաքրքրում Դաունի համախտանիշ ունեցող երեխայի ծնողներին: Ի դեպ՝ դպրոցի հետ կապված հարցերն առաջնային հարցերից են: Դպրոցը մանկության առաջին կարևոր ինստիտուտներից մեկն է: Առաջին հերթին դա սոցիալական այն տարածքն է, որը երեխան ունի ընտանիքից դուրս: Այնտեղ նրա պարապմունքներն են,

Ավելին

Ինտելեկտի մասին

Ամենադժվարն այս հարցին պատասխանելն է: Ե՛վ մասնագիտական միություններում, և՛ առօրյա պատկերացումներում Դաունի համախատանիշով մարդկանց ինտելեկտուալ կարողությունները, ծայրահեղ դեպքում, որակվում են որպես մտավոր հետամնացություն: Այս հարցին պատասխանելը դժվար է ոչ միայն նրա համար, որ ստիպված ենք ևս մեկ անգամ հաստատելու այդ «անողոք իրականությունը», այլ նրա համար, որ հայտնի չէ, թե որքանով

Ավելին

Խաղը երեխայի զարգացման գործընթացում

Մեզ կհաջողվի հասկանալ մեր երեխաներին, եթե չլինենք այն մեծահասակը, որը հեռացել է իր մանկությունից և գուցե ավելի շուտ պատրաստ է հանդիպել որևէ այլմոլորակայինի, միայն թե ոչ երեխայի։ Խաղը երեխայի զարգացման գլխավոր գրավականն է։ Այն զարգացնում է ֆիզիկական և մտավոր ուժերը։ Դրա միջոցով հնարավոր է բացահայտել երեխայի բնավորության բոլոր կողմերը: Խաղի

Ավելին

Հնչյունահնչութային կողմի զարգացումը օնտոգենեզում

2 շաբաթական երեխան սկսում է արձագանքել խոսողի ձայնին, դադարում է լացելուց, ականջ է դնում ձայներին։ Առաջին ամսվա վերջում երեխային կարելի է հանգստացնել մեղեդային երգերով։ Երկրորդ ամսվա վերջում երեխան կարողանում է որոշել ձայնի ուղղությունը, կարողանում է աչքերով հետևել խոսողին, թեքում է գլուխը նրա կողմը։ 2-3 ամսականում երեխանները սկսում են գղգղալ, 5-6

Ավելին

Արդյոք նա կխոսի՞

Սա այն ամենացավոտ հարցերից մեկն է, որն անհանգստացում է Դաունի համախտանիշ ունեցող երեխայի ծնողներին: Ծնողներն այնքան են ուզում, որ երեխան խոսի, և այդ ցանկությունը հասկանալի է այնպես, ինչպես հասկանալի է ծնողի անհանգստությունը: Վաղ տարիքի օգնության մանկավարժական ծրագրերում մեծ ուշադրություն է դարձվում խոսքի զարգացմանն ու հաղորդակցությանը՝ սկսած ծննդյան առաջին շաբաթից և

Ավելին

Երեխաների զարգացման հոգեբանական առանձնահատկությունները

Յուրաքանչյուր երեխա եզակի է: Ծնողները պետք է հիշեն դա, նախքան կսկսեն իրենց երեխայի հաջողությունները համեմատել մյուս երեխաների հաջողությունների և ձեռքբերումների հետ՝ չմոռանալով, որ երեխայի ձևավորման և զարգացման հանար կարևոր նշանակություն ունեն՝ · ժառանգականությունը, · ներարգանդային շրջանի առանձնահատկությունները, · սոցիալական հաղորդակցումը, · արտաքին միջավայրի ազդեցությունը և այլն: Յուրաքանչյուր անձի ձևավորման գործում,

Ավելին